reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milo Prunus

Milo Prunus

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Freelancer uvedomujúci si prchavosť bytia a preto sa snaží stihnúť toho čo najviac. Najmä odkedy si medzi svojimi ustupujúcimi vlasmi našiel prvých asi desať šedivých. Verí, že každý pri troche vytrvalosti a motivácie môže plniť svoje sny, ak platí, že kto je spokojný s tým čo má, vždydostane to, čo chce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako išlo číslo na vandrovku

Milo Prunus

Ako išlo číslo na vandrovku

Som číslo. Obyčajné číslo. Volám sa Tisíc Eur. Doteraz som sedelo u svojej paničky v digitálnom pohodlí, v našom bezpečnom kreditnom svete.

  • 8. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Dopravná konšpirácia alebo ako som si odhryzol z bohatých

Milo Prunus

Dopravná konšpirácia alebo ako som si odhryzol z bohatých

V utorok v skoré predpoludnie som sa rozhodol zľahka pracovať. V pošte som si našiel forward od kámoša, vraj si skupinka bohatých „týpkov“ urobila systém, ktorý monitoruje, či sú ťahy v Bratislave priechodné alebo nie a koľko sa kde zdržia. Niekto ten systém vraj nabúral. „EAT THE RICH!!!“ znel záver e-mailu. Eat the rich je moja obľúbená rock 'n' rollová skladba od Motorheadu, čo asi rozhodlo o tom, že som mail hneď nevymazal a vyskúšal to.

  • 4. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Ako nás medveď zachránil pred Desmodom

Milo Prunus

Ako nás medveď zachránil pred Desmodom

Cesta na zo severnej strany bola zdĺhavá. V sparný letný deň bolo potrebné na planinu vystúpať po kamenistých žľaboch, úzkych cestičkách a vlhkých rebríkoch. Nezdržiaval nás len terén, ale aj desiatky poľských, českých, nemeckých, dokonca portugalských turistov a turistiek a ich na všetky strany rozutekané deti.

  • 2. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Čo sa dá robiť v pomalých kolónach a prečo sú gender nespravodlivé

Milo Prunus

Čo sa dá robiť v pomalých kolónach a prečo sú gender nespravodlivé

Čas je dnes vzácnou komoditou. Môžete ho získať habadej, keď jazdte z Bratislavy, do Bratislavy alebo okolo nej. V kolónach áut. Ženy však majú jednu nevýhodu.

  • 28. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Slasti a nepríjemnosti metropolitného psíčkarstva (II.)

Milo Prunus

Slasti a nepríjemnosti metropolitného psíčkarstva (II.)

Zara mi zmenila život. Je tu však mesto. Ako čerstvo pečený chovateľ psa tedapodávam hlásenie, teraz zas o ôsmych slastiach spojených s chovnaím psa v Bratislave.

  • 26. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
Slasti a nepríjemnosti metropolitného psíčkarstva (I.)

Milo Prunus

Slasti a nepríjemnosti metropolitného psíčkarstva (I.)

Zara mi zmenila život. Je tu však mesto plné nástrah. Ako čerstvo pečený a v podstate náhodný chovateľ psa teda najskôr podávam prehľad nepríjemností spojených s psíčkarením v Bratislave.

  • 25. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Toto je iná káva!

Milo Prunus

Toto je iná káva!

Predtým som len kráčal smutným údolím pražených pilín. A potom som zakúsil Inú kávu... Stalo sa to v talianskych Alpách počas snowboardovačky, niekedy na začiatku roztápajúceho sa slnečného apríla.

  • 21. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu